11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 7 במאי 2015

רותם כהן - איזה עולם להורדה

רותם כהן - איזה עולם - 07.05.2015

רותם כהן מוציא את השיר "איזה עולם", סינגל ראשון מאלבום שני. את המילים שכתב כהן עטף בלחן, עיבוד והפקה הנרי (Henree) המוכשר.



המעורבות של הנרי בשיר ניכרת מיד מהפתיחה – צליל אלקטרוני שלא אפיין את כהן עד כהן. בהמשך מגיעים קצב מרחי בולט, ולמרות שכהן נחשב לזמר רומנטי שמצטיין בבלדות פופ, את השיר הזה יוכלו לנגן גם בגלגלצ וגם ב"לב המדינה".
"איזה עולם" מגיע קצת יותר משנה אחרי שרותם כהן הוציא את אלבום הבכורה שלו "אל העולם שלך" והפך ללהיט גדול, מתחנות הרדיו שהשמיעו כמעט כל סינגל שלו, דרך ההופעות הגדושות בקהל ועד לכתבות מפרגנות בטלוויזיה. אם לשפוט לפי סינגל הבכורה, האלבום השני עשוי להמשיך את ההצלחה.
מילים: רותם כהן, לחן: Henree
עיבוד והפקה מוזיקלית: Henree

מילות השיר "איזה עולם"

והיא אומרת לי ככה אהבה
כמו פרחים היא לא צריכה יותר מדי
אולי תיתן לה אור וקצת תשקה אותה 
חיוך אבל תחשוב עלי 

אני רוצה אותה אבל יודע
בתוכי שהיא שלי והיא קצת שונה
וכמה שאלך מהר אחזור מהר
עם הבנה שהיא זה לא כולם

איזה עולם איזה עולם איזה עולם
זה לא פשוט להיות איתה אל מול כולם
וכמה כח יש לה עליי 
יא בן אדם איזה עולם

והיא יודעת כמה שניסינו 
המרחק לא עשה לה טוב
היא ראתה בי גבר שיתן לה משפחה 
שיידע לאהוב

אני רוצה אותה אבל פוחד שתיעלם
אם אהיה חלש
ואני לא צריך דבר אם יש לי אותה
אני זה לא כולם

איזה עולם איזה עולם איזה עולם
זה לא פשוט להיות איתה אל מול כולם
וכמה כח יש לה עליי יא בן אדם
איזה עולם 

והיא אומרת לי ככה כמו פרחים
היא לא צריכה יותר מדי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה