11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 25 ביוני 2015

תמיר סולטנה ותאיר שדה - עדיין אוהב להורדה

תמיר סולטנה ותאיר שדה - עדיין אוהב - 24.06.15

דואט של הזמר הוותיק תמיר סולטנה עם הזמרת תאיר שדה הצעירה ויוצאת התכנית "אייל גולן קורא לך" בסגנון שירי הנשמה והדואטים המצליחים של שנות התטשעים. 
תמונה


תמיר סולטנה מוציא היום (ד') סינגל חדש מתוך אלבומו החמישי שבדרך, דואט עם תאיר שדה לשיר "עדיין אוהב" שכתבה עדי ורדי ללחן עיבוד והפקה מוזיקלית של שי שמואל. סולטנה הוציא עד כה את "לא רוצה אחרת" שכלל קליפ עם אורי גבריאל, "חסרה ללב", ו"את משגעת" הקצבי

מילים ולחן: עדי ורדי ושי שמואל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי שמואל.


תמיר סולטנה ותאיר שדה - עדיין אוהב להורדה לחץ כאן!




מילות השיר:

אולי זה הרגע אולי זה נכון 
למולה אני מבולבל לא מוצא הגיון 

תאיר:
בוא אהובי שב לרגע נסדר את הכל 
נשתנה אם צריך באהבה אתן הכל 

תמיר:
הסירי מליבך דאגה 
תמיד שלך אהובה 

תמיר:
גם אם לפעמים את פוגעת אני עדין אוהב
גם אם לפעמים קצת קשה לב שאוהב מתגבר גם על זה 

תאיר:
גם אם לפעמים אני פוגעת אתה עדין אוהב
גם אם לפעמים קצת קשה לב שאוהב מתגבר גם על זה 

תמיר:
גם אם לפעמים את פוגעת אני עדין אוהב

אוהבת 

תאיר:
אולי זה לרגע אבל יהיו השלכות 
אני יודעת שטעיתי לא פחות 

תמיר:
את כמו הים בסערה לא מבין מה קרה 
את בונה סביבך חומה שתפריד אהובה 

תאיר:
החיים ממשיכים תנסה להבין








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה