11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 8 ביוני 2015

סגיב כהן - איך שבאת להורדה

סגיב כהן - איך שבאת - 08.06.15



תמונה

מילים ולחן: סגיב כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: סגיב כהן.




סגיב כהן - איך שבאת להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

איך שבאת אל תוך חיי
כמו רוח סערה
העפת אותי גבוה
לאבד לי הכרה

הפשטת אותי ממסכות
ליבי אלייך נגלה
כשאת שומרת לעצמך
את זכות הנעילה

חשבת עליי חישבת אותי
למדת כל חולשה
כל כך רכה היית איתי
בדרך הקשה

חישקת אותי מידרת אותי
עכשיו את מרוצה
כל הכבוד שאת רוצה
אצלי כבר לא נמצא

תמיד חשבתי 
שאת בשבילי
שומרת את הלב שלי
מכל מי שרק ינסה לסדוק
ולא ידעתי 
שבתבשילים שלך
את מבשלת לי
מנה שמדמעות
אותי תחנוק

איך שבאת הבאת איתך
אמת מעצימה
הרגשתי שזכיתי בך
איזו מתנה

עכשיו אני צולל
במערבולת של מרמה
אותה אמת, אותה עוצמה
ממש כבר לא דומה
תמיד חשבתי 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה