11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 3 ביוני 2015

שמעון בוסקילה - אנחנו לא מלאכים להורדה

שמעון בוסקילה - אנחנו לא מלאכים - 03.06.15

אלבומו החדש של שמעון בוסקילה, "למה לי", ייצא בשבועות הקרובים. השירים הראשונים שנחשפו מתוכו, "עכשיו אני חוזר" ו"למה לי, למה לך", זכו לקבלה חמה מהקהל, ועתה נחשף שיר חדש נוסף מהאלבום - "אנחנו לא מלאכים". לא הזיתם - זהו פוליקר ששר ומלווה בבוזוקי ברקע

תמונה

מילים: דידי שחר.
לחן: שמעון בוסקילה.

עיבוד והפקה מוזיקלית: עמית הראל.


שמעון בוסקילה - אנחנו לא מלאכים להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

והאמת שלא ידעתי את אומרת לי עזוב זה דווקא טוב 
אם ניקח הכל ללב לא יהיה לנו מספיק מקום גם לאהוב 
כמה זמן נקרא לזה עתיד כמה זמן עד שעכשיו נהיה תמיד 
זה רק נראה מפה רחוק אני אומר לך תסתכלי עלינו 

אולי נקום יותר מוקדם שהעולם לא מסובך ולא כועס 
כשהלילה נעלם גם הפחד מוותר מעט ומתפייס 
כמה עוד נדרוך על המקום כמה עוד נכניס אויר ולא ננשום 
שום דבר עוד לא גמור אני אומר לך תסתכלי עלינו 

אנחנו לא מלאכים וזה לא גן עדן 
אבל מנגינות עוד נושבות עם הרוח 
ואם מחפשים מוצאים את החסד גם בטעויות 
אנחנו לא מלאכים 

את מביטה על זה הפוך ואומרת שאפשר להסתדר 
ושוב לוחצת עוד חיוך הרי פחות זה לפעמים דווקא הרבה יותר 
כמה זמן נקרא לזה עתיד כמה זמן עד שעכשיו נהיה תמיד 
זה רק נראה מפה רחוק אני אומר לך תסתכלי עלינו 

אנחנו לא מלאכים וזה לא גן עדן...






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה