11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 25 ביוני 2015

שמעון עוקשי - מחרוזת אל תלכי וגודל הכאב להורדה

שמעון עוקשי - מחרוזת אל תלכי וגודל הכאב - 24.06.15


שמעון עוקשי במחרוזת חידוש לשירו של מושיק עפיה "גודל הכאב" ו"אל תלכי"


תמונה

1) "אל תלכי" - מילים: מושיק עפיה, לחן: טורקי.
2) "גודל הכאב" - מילים: תמיר צור והרצל צפר, לחן: טורקי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.






מילות השיר:

את אורזת ועוזבת קר הרוח מנשבת 
השעה כה מאוחרת אל תלכי 
מלטף את שיערך עוד דקה ואת אינך 
ממשיכה לך בדרכך אל תלכי 
מעקל את הפרידה פתאום הדרך אבודה 
תני עוד הזדמנות ילדה אל תלכי 

הדמעות שבעיניים כמו הגשם בשמיים 
לבדי איך אתמודד בואי אלי ונתאחד 
הדמעות שבעיניים כמו הגשם בשמיים 
לבדי איך אתמודד לעזוב אני פוחד 

זה כואב להיפרד שהרגש עוד עובד 
בכאב איני עומד אל תלכי 
אהבתינו מתפרקת בפני דלת נטרקת 
בלי לחשוב את מסתלקת אל תלכי 
באהבה אין מנצח בואי נפסיק להתווכח 
זה סתם ריב שהתפתח אל תלכי 

הדמעות שבעיניים...
מילות שיר ב, "גודל כאב"
נתתי לה רק אושר, בי היא זילזלה 
נלחמתי עם אביה להיות איתה 
חלום רקמתי לה, זאת אהבה 
אך היא הרסה הכל , ובי פגעה 
את כל חיי, נתתי רק למענה 
לה חלומות הגשמתי, אך לי היא סירבה 

רק הנשמה יודעת גודל הכאב 
כמו עיוור נמשך הרגש אל הלב 
אך את אותי ילדה תמיד ניצלת 
ואת חיי עכשיו בוכים הותרת 
רק שקרים ספרת לי אשליות מכרת 

אותי שרפת ילדה ליבי שברת נתת לי 
לאהוב ואז ברחת 
מכרת לי רק שקרים ואשליות 
סיפרת לי סיפורים הכל שטויות 
כשתבקשי לחזור אל זרועותי 
לך יסגרו ילדה דלתות חיי 

רק הנשמה יודעת גודל הכאב... 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה