11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 30 ביוני 2015

אתניקס - תחליטי את להורדה

אתניקס - תחליטי את - 30.06.15

אתניקס משחררים היום סינגל חדש ואחרון לפני צאת אלבומם החדש ב-16 ביולי. את המילים והלחן לשיר החדש "תחליטי את" כתב והלחין זאב נחמה ועל העיבוד, ההפקה והנגינה אחראי יורם פויזנר כך שבעצם אפשר לומר שזאת יצירה כמעט אינטימית של נחמה ופויזנר בתוך המסגרת הלהקתית של אתניקס. זהו יהיה אלבומה ה-18 של הלהקה כשכיום חברים בה לצד זאב נחמה ותמיר קליסקי גם גל הדני (מדור המייסדים), יורם פויזנר וגלעד פסטרנק.
להקת אתניקס תציין במופע חגיגי שיתקיים ב-13 באוגוסט בהיכל התרבות 30 שנות פעילות (עוד מימיה כלהקת "מוסקבה"), ותארח על הבמה את אייל גולן.
תמונה

מילים ולחן: זאב נחמה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יורם פויזנר.



אתניקס - תחליטי את להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

בסמטאות החוסר שם אני גר המתח הוא רגש מובן עומד באוויר
בין מגדלים של עושר וסם בשטח הפקר מסומן כתבתי לך שיר

לא רעב לא צמא יעצרו אותי
לא בכסף אקנה את אהובתי
אולי במקום יהלום תקבלי זכוכית
אבל אתן לך להחליט
אם מה שיש לי זה מספיק

אם תבחרי בי בכול זאת אהפוך חלודה לזהב לפחות בדמיון
זה לא וילה או אוטו זה מה שהרגשנו עכשיו זה פי מאה מליון

לא רעב לא צמא יעצרו אותי
לא בכסף אקנה את אהובתי
אולי במקום יהלום תקבלי זכוכית
אבל אתן לך להחליט
אם מה שיש לי זה מספיק






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה