11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 11 במאי 2016

צביקה אברהם - חייל שלי להורדה

צביקה אברהם - חייל שלי - 08.05.16

תמונה



מילים ולחן: עוזי בוקובזה ויניב נגאוקר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ציקי זנתי.




מילות השיר:

אני זוכר תמונה שלך כילד
עם חיוך שובה מבט
זוכר איך רצת לקראתי לדלת
חיבקת וליבי ניצבת
כשעלית על מדים הרגשתי מבפנים
דמעה שהתחבאה לה
והיום אתה מוכן לכבוש את העולם
הרם ראשך למעלה

חייל שלי ממרום ישמור אותך אלי
יאר פניו אליך יקירי וישם לך שלום
חייל שלי קורא אליך התשמע קולי
תשמור על עצמך שם בשבילי
הזמן עובר כמו חלום

זוכר את התמימות שבעיניך
היום אתה ראשון בקרב
איך לא הפסקנו להגן עליך
אתה זה מגן עכשיו
וכשתפשוט את המדים
ותצא אל החיים אל מציאות אחרת
ילווך מלאכים בכל הדרכים 
בהן תבחר ללכת






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה