11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 7 בנובמבר 2015

איציק שמלי ולילה מלקוס - אוריינטינו - אחרי כל השנים להורדה

איציק שמלי ולילה מלקוס - אוריינטינו - אחרי כל השנים - 03.11.15

תמונה

מילים: גל שריג.
לחן: איציק שמלי ורועי זו-ארץ.
תרגום ספרדית: פרלה מלקוס.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רועי זו-ארץ.



איציק שמלי ולילה מלקוס - אוריינטינו - אחרי כל השנים להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

אחרי כל השנים
זה לא פשוט פתאום לחזור
ליד המחבקת שכיבתה לי את האור
אחרי כל השברים
זה לא פשוט להתרגל
לאש המתפרצת אל הרוח והצל

Después de tanto tiempo
no es tan simple regresar
Junto al amor aquel que me
dejó en la oscuridad
Después de tantas penas
no me puedo acostumbrar
al fuego que es tormenta,
luz ,es sombra, guerra y paz

ואת כבר לא ילדה וגם אני אדם אחר
כבר לא מוצאים סיבות להתרחק ולוותר
ואת כבר לא בוכה כשאין חוקים ואין גבולות
אני כבר לא עונה לבד על כל השאלות
Después de tanto tiempo
se aprende a tolerar
y seguir adelante
juntos sin mirar atrás
אחרי כל שנים זה כבר חייב להשתנות
לשכוח את הפחד לנטרל גם מחשבות

ואת כבר לא ילדה וגם אני אדם אחר
כבר לא מוצאים סיבות להתרחק ולוותר
ואת כבר לא בוכה כשאין חוקים ואין גבולות
אני כבר לא עונה לבד על כל השאלות

רק עכשיו שאת כאן - געגוע ישן
לא צובט את ליבי
המילים הם שתיקה - וידך הרכה
שוב תאחז בידי

Ya no eres un niño
y yo también madure
No hay motivos para
alejarse y no volver
Ya no lloro más porque
no hay limites ni ley
y cuando no respondes
si no quieres responder

Ya no soy un niño
yo también madure
No hay motivos para
alejarse y no volver
Ya no lloro más porque
no hay limites ni ley
y cuando no respondes
si no quieres responder

אני כבר לא ילדה וגם אתה אדם אחר
כבר לא מוצאים סיבות להתרחק ולוותר
ואת כבר לא בוכה כשאין חוקים ואין גבולות
אני כבר לא עונה לבד על כל השאלות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה