11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

שקד קוממי - בלי שקל בכיסים להורדה

שקד קוממי - בלי שקל בכיסים - 16.11.15

תמונה

מילים ולחן: שקד קוממי ודולב רם.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ינון יהל.



מילים:

תגידי את באה לפה אולי הרבה

אם את קצת ספונטנית
בואי נשב לכוס קפה
אני בחור של פעם מתגמש
זה שמשלם את החשבון ומתרושש

אמאל'ה יוואלי הלכה לעזריאלי
כמה זה עולה לי כל זה בתשלום אחד
פגשה את אמא אבא זה גם עבר סבבה
בעזרת ה' ינשאללה

רק שלא תחזור בוכה לי
שהכל אותו דבר
היא רוצה ריגוש מהיר כי הכסף עף נגמר
חולמת על אירופה לחיות כמו בסרטים
בשוק של מחנה יהודה חיים כמו עשירים
בלי שקל בכיסים

כל בוקר מפנק שוב מחדש
רצית את החיים הכל כלול בטעם דבש
אל תנצלי שאני מאוהב
ותעשי מצפון בשביל פנדורה מזהב

אמאל'ה יוואלי הלכה לעזריאלי
כמה זה עולה לי כל זה בתשלום אחד
פגשה את אמא אבא זה גם עבר סבבה
בעזרת ה' ינשאללה

רק שלא תחזור בוכה לי
שהכל אותו דבר
היא רוצה ריגוש מהיר כי הכסף עף נגמר
חולמת על אירופה לחיות כמו בסרטים
בשוק של מחנה יהודה חיים כמו עשירים
בלי שקל בכיסים

חולמת על אירופה לחיות כמו קזנובה
היא יכולה לרצות גם מלחה זה בסדר
ואל תבכי לי מאמי זה וודאי יכאב לי
אני אבנה ארמון בתוך דירה של חדר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה