11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 7 בנובמבר 2015

נתנאל פורטל - פוסעת בלבן להורדה

נתנאל פורטל - פוסעת בלבן - 04.11.15

הזמר הצעיר נתנאל פורטל בבלדת חופות בשם "פוסעת בלבן" זהו שיר נוסף בדרך לאלבום הבכורה שעליו הוא עובד בימים אלה.

תמונה

מילים בעברית: נתנאל פורטל.
מילים ביוונית: רנה קאמרי.
לחן: דימטריס דקוס.
הפקה מקורית (פלייבק): יעקב למאי.




נתנאל פורטל - פוסעת בלבן להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

Να 'ξερες τα βράδια πως μισώ
Που με τιμωρούν που σε 'χω χάσει
Θέλω να σε δω το ομολογώ
Άλλη τέτοια νύχτα ας μη περάσει

Θέλω να με νιώσεις
Να μη με προδώσεις
Θέλω να σ΄ακούω να μου λες πως μ' αγαπάς

Θέλω να με νιώσεις
Να μη με σκοτώσεις
Πες πως δε τελειώσαν όσα άρχισαν για μας

בעברית:

פוסעת בלבן באושר עטופה
אותי מחבקת במגע קטיפה
איתך נפלו חומות זלגו דמעות
את היחידה איתה ארצה לחיות

בואי תגלי לי בואי תספרי לי
מי שלח אותך אלי סתם כך באמצע יום
בואי תגלי לי רוצה שרק תהי לי
כאן אני ואת זה לעולם בטבעת זו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה