11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 28 בנובמבר 2015

רון שובל - אני חוזר להורדה

רון שובל - אני חוזר - 18.11.15

תמונה

מילים ולחן: לירז רוסו (סטטיק) ובן אל תבורי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.



מילים:

אני חוזר , אני חוזר , אני חוזר , אני חוזר ,
גם קילומטרים של אוקיינוס לא ירחיקו אותי ממך
לא יכבו לי ת'לפיד האור שלנו לא דועך
וכולם שואלים תמיד איך את מסובבת אותי? איך?
אני יודע "יעייני" אין מאושר ממני זה רק בשבילך

רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב 
רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב

בהתחלה ידענו שתהיה כאן דרך ארוכה 
עוד לא היו זמנים מרים שיראו לי כמה את מתוקה 
לא הכרתי את מה שיש בך
עוד לא ידעתי שזה לנצח 
כואב לי שקשה לך 
שאת רחוקה 

רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב 
רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב

אני חוזר , אני חוזר , אני חוזר , אני חוזר ,

הגעגוע לא עוזב מתחילתו של המסע 
ולא עבר לי רגע שאני לא מדמיין מה את עושה 
את בוכה שם? את צוחקת? מדברת עלינו ?או שותקת?
מרחוק אותי מחזקת לפחות את מנסה 

רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב 
רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב

רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב 
רק שתדעי שאני רק הולך ומתקרב..
וגם באי הכי בודד אני עלייך רק חושב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה