11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

איב אנד ליר - תמונת מצב להורדה

איב אנד ליר - תמונת מצב - 07.10.15

תמונה

מילים ולחן: צחי איב בוזגלו.
עיבוד והפקה מוזיקלית: צחי איב בוזגלו.






מילות השיר:

יום שישי עוד במיטה מנסה להתעורר
פתאום טלפון אחי תקום כבר יש כאן חפלה
אצלי הויסקי של אתמול לי בראש עוד מסתחרר
מתלבש דופק חיוך היום חוזרים בסטלה 

מגיע לוילה גדולה וכולם בבריכה
מרימים שומעים תשיר שלנו 
קולט את הילדה לבד בפינה
הכי יפה במדינה

בא סוף שבוע לא צריך מלון
אירגנו לנו פה עכשיו L.A באשקלון הכל רגוע עם ערק ולימון
תראה אותה רוקדת איך היא שרה תפזמון
ולא לא לא צריך סיבה
עושים פה מסיבה

נרים פה עוד כוסית של וודקה
מי יעצור אותי עכשיו
שאני מאוהב 
עושים תמונת מצב

יום שישי לפני שבת והקצב רק עולה
וחיוך שלה קטן נכנס ישר לי פנימה 
ואיך עושה איתי תסלפי עושה אותי חולה
אולי אקח אותה הערב להכיר את אמא

זה הרגע שלי ושלך את ידך אז אקח
ואומר כמה טוב לשנינו
כמה אושר יש ילדה בך איך הלב הוא נפתח
אלכוהול פה הכל עלינו

בא סוף שבוע לא צריך מלון
אירגנו לנו פה עכשיו L.A באשקלון 
הכל רגוע עם ערק ולימון
תראה אותה רוקדת איך היא שרה תפזמון
ולא לא לא צריך סיבה
עושים פה מסיבה

נרים פה עוד כוסית של וודקה
מי יעצור אותי עכשיו
שאני מאוהב 
עושים תמונת מצב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה