11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

אבי מסיקה מארח את נסרין קדרי - הסולטן להורדה

אבי מסיקה מארח את נסרין קדרי - הסולטן - 26.10.15

לא, אין מדובר ברומן החדש בביצה הים תיכונית, הרי שמסיקה נשוי באושר ואב גאה, אבל בהחלט אפשר להגיד שנוצר פה חיבור קסום בין שני עולמות שמביא לנו שיר חדש.
לאחר ההצלחה של הסינגלים הקודמים "זה הזמן" ו"יורד לים " בשיתוף הקהילה הלהט"בית שזכה למעל ל1000 השמעות בתחנות הרדיו והופעות ענק בטלויזיה ובמצעד הגאווה מול 120 אלף איש והפך ללהיט חובה בכל מועדון , מסיבה או אירוע – ואף הגיע לחצי מליון צפיות מוציא אבי מסיקה את הסינגל השלישי מתוך מופע החדש שלו.
"הסולטן" הוא הסינגל השלישי מתוך מופע ההחדש של מסיקה שכולל להיטי ענק כמו "באה לי טוב" , "זה הזמן" , "תני לי אהבה" , "זה רק ביננו" וכמובן "יורד לים" ,האלבום צפוי לראות אור בתאריך 28/10/2015 , שמו של האלבום נקרא על שמו של "אבי מסיקה" והוא כולל בתוכו 19 קטעים חדשים ורעננים חלקם קלילים כמו יורד לים וחלקם שנויים במחלוקת .
הלהיט בשיר היא לא אחרת מהזמרת עם הקול הכי מיוחד במדינה, נסרין שבלי להתאמץ מביאה עוצמה וקצב. מדובר בחיבור שעושה נעים באוזן ומסוג החיבורים שגורמים לנו לשאול "איך לא חשבנו על זה קודם?"
אבי מספר" בשיר הזה אני מכוון גבוה אל כל אוכלוסיית העולם ,השיר יוצא בהפצה בין לאומית,זה שיר כייפי עם פוטנציאל בינלאומי שלהערכתי הולך להיות מושמע יפה בארץ ובעולם".


תמונה

מילים: אבי מסיקה

לחן: עממי מצרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עומרי סגל.

אבי מסיקה פייסבוק - https://www.facebook.com/avimessikapage
נסרין קדרי פייסבוק - https://www.facebook.com/NasreenQadri... 



אבי מסיקה מארח את נסרין קדרי - הסולטן להורדה לחץ כאן!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה