11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

פאר טסי - אם תחכי לי להורדה

פאר טסי - אם תחכי לי - 19.10.15

אחרי השירים "משקה יקר" ו"היי מאמא", פאר טסי מתקרב לעבר אלבום שלישי, מביא לנו את הסינגל השלישי מתוכו "אם תחכי לי".
"אם תחכי לי" סינגל חדש של פאר טסי שכתב ביחד עם אחיו אבשי טסי ללחן יווני של דימיטריוס דקוס והפקה מוסיקלית של יעקב למאי, שיר שמספר על המרחק הקטן- גדול בין להיות איתה, ובין שלא ... 
את הלחן פאר שמע בהופעתו של ניקוס ורטיס באתונה כשניקוס שר ביוונית והחליט לתת לשיר משמעות משלו בעברית ולשתף פעולה עם המלחין היווני.
התוצאה: מדהימה, מרגשת ובעיקר איכותית ומשובחת, אחרי כל שירי החפלות והמסיבות התגעגענו לשיר שקט שמביא לנו את פאר נקי ונעים לאוזן.
האלבום עתיד לצאת בתחילת השנה החדשה, עם סיבוב הופעות חורף חדש ומיוחד הכולל הופעה במוצ"ש הקרוב בפסטיבל הפסנתר.
בימים אלה חזר פאר מארה"ב- משיקגו יונייטד סנטר ובמדיסון סקוור גארדן בניו יורק שם הופיע ויצג את ישראל במסגרת משחקי הכדורסל של מכבי תל אביב, ציון דרך משמעותי נוסף בקריירה המוסיקלית שלו.


תמונה

מילים: פאר טסי ואבשי טסי.
לחן: DIMITRIOS G.DEKOS.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.



פאר טסי - אם תחכי לי להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

ערב שוב יורד רוחות קרות
שקט מסביב את רחוקה לי
נשיקות קטנות על הדמעות
אל תגידי לי אם טוב או רע לי

לא אל תחכי לי לא אל תוותרי לי
גם אם אעמוד מולך והלב שלך ירעד
ואם תחכי לי ואם תוותרי לי
אז אני ואת זה שנינו מול כל העולם

את נוסעת למקום רחוק
לוקחת משפטים שאז אהבנו
אני מצטער אומר שלום
אם וויתרת על כל מה שחלמנו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה