11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

ראובן המלאך שמעון - וואי וואי להורדה

ראובן המלאך שמעון - וואי וואי - 06.10.15

תמונה

מילים ולחן: ראובן המלאך שמעון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי ראובני.



ראובן המלאך שמעון - וואי וואי להורדה לחץ כאן!




מילות השיר:

זרוק על החול אני משתזף
כבר כל הגוף שלי שורף
בא לי להנות מהחיים
עוד כוסית של וודקה הראש בעננים
בערב קריוקי כולם שרים
נפגשים כל החברים
יש הלילה כאן מסיבה
ברוך הבא לכל מי שבא

וואי וואי השמש זורחת מעליי
וואי וואי אני לא יודע מה עובר עליי
אני ואת זה רציני , וואי וואי ווואי

כל יום שעובר כבר לא חוזר
מחכה לסוף שבוע לא מוותר
שולח בוואצאפ לכל הקבוצה
יש תאריך יש מסיבה
בערב קריוקי כולם שרים
נפגשים כל החברים
יש הלילה כאן מסיבה
ברוך הבא לכל מי שבא 

וואי וואי השמש זורחת מעליי
וואי וואי אני לא יודע מה עובר עליי
אני ואת זה רציני , וואי וואי ווואי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה