11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

ליאור נרקיס - עשינו היסטוריה אלבום להורדה (בלעדי)

ליאור נרקיס - עשינו היסטוריה - האלבום המלא - 07.06.16

ליאור נרקיס, אחד האמנים המצליחים ביותר בישראל, מוציא את אלבומו ה 15 "עשינו היסטוריה" בו 20 להיטים חדשים וחמים, שירים קצביים וכיפיים שכובשים את המועדונים, לצד בלדות מרגשות ועוצמתיות שחודרות ישר ללב.
" שנתיים של עבודה אינטנסיבית בבחירת שירים, הקלטנו, גנזנו, הקלטנו שוב... מתוך עשרות שירים, בחרנו את ה- 20 שלנו, תהליך מאוד מרגש, עד שהגעתי לתוצאה שאני גאה ושלם איתה.
על האלבום עבדתי עם יוצרים מוכשרים בטירוף שגרמו לתהליך האינטנסיבי להיות תענוג באנרגיות מטורפות, זה אחד האלבומים שהכי נהנתי להקליט ואני מחכה כבר לבצע את השירים החדשים על הבמה בהופעות הקרובות"
ליאור נרקיס נמצא בעשייה מוסיקלית פורייה מזה 2 עשורים, שיריו הפכו ללהיטים וקלאסיקות בתרבות המוסיקה בישראל, חצו גבולות וגילאים, כשהוא נחשב לאמן המצליח והמבוקש ביותר בהופעות באירועים ושמחות, עם עשרות מיליוני צפיות ביו טיוב ושימושים בניו מדיה .
אלבומו החדש "עשינו היסטוריה" כולל את הלהיטים שכבר יצאו כסינגלים, בניהם: "ריחות של אלכוהול" שהפך מיד ללהיט הסטרי, "עשינו היסטוריה" שיר הנושא שכבש את המועדונים, "6000 מייל" שהוביל את מצעדי הרדיו, הדואט המרגש עם רותם כהן "אם רק אפשר", ולהיט הקיץ המדובר שמלווה את צאת האלבום "צביקה". הפתעה נוספת היא ביצוע לשיר "גנבים" (במקור של דורי בן זאב משנת 1985), את השיר כתב והלחין שלום חנוך ולרגל יום הולדתו ה 70 הקליט ליאור ביצוע מיוחד לשיר.
גם השנה, יחגוג ליאור נרקיס את יום האהבה במופע המצליח והמדובר "עושים אהבה בקיסריה" שייערך ב 18/8/2016, שם יארח את רותם כהן.


תמונה

רשימת השירים באלבום:

01. אמרו בחדשות
02. ים של סודות
03. ספרי לי עלייך - מארח את דייב רובין
04. אילת
05. זייפי לי אהבה
06. אש
07. שיגעת לו ת'ראש
08. רק אלייך
09. צביקה
10. הסתיו עבר
11. ריחות של אלכוהול
12. כמו ילד
13. בחום הקיץ
14. אם רק אפשר - דואט עם רותם כהן
15. תובילני
16. גנבים
17. עשינו היסטוריה
18. אני אשם
19. הטירוף שלנו
20. 6,000 מייל


ליאור נרקיס - עשינו היסטוריה אלבום להורדה לחץ כאן!





עטיפה אחורית:


תמונה






תמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה