11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

שר-אל - דקות לחצות להורדה

שר-אל - דקות לחצות - 05.06.16

תמונה

מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אופיר כהן ודן סמרא.




שר-אל - דקות לחצות להורדה לחץ כאן!

מילים:

שבע דקות לחצות
את אומרת נצא לבלות
שלוש חברות וידיד
הולכים ת'עיר להרקיד

בלוק מיוחד וחשוף
עקבים ושעיר אסוף
רוצה להרשים את כולם
כאילו מלכת העולם

איזה סיבוך ואעליי
מאיפה את נפלת עליי
נדמה לי שאני הוזה
כואב לי בחזה

אני רוקד חצי שיכור
מי ינהג לי בחזור
אתה יכול לישון אצלי
ואומרת אתה בול בשבילי

רוקדת לבד יחפה
מולטית רזה שזופה
שוב מזיזה את הגוף
במבט ביישני וחצוף

פתאום אני מביט מהצד
את מסמנת לבוא עם היד
עוקצת כמו עקרב
ניראה לי שאני מאוהב 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה