11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

סאבלימינל - צבע לחיים להורדה

סאבלימינל - צבע לחיים - 31.05.16

תמונה


מילים: קובי שמעוני.
לחן: קובי שמעוני ואבי בנדי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: קובי שמעוני ואבי בנדי.



סאבלימינל - צבע לחיים להורדה לחץ כאן!




מילות השיר:

אני רוצה לומר תודה לאל 
על כל מה שנתן לי
בית ואישה ילדים ושמחה
משפחה, מוזיקה כל מה שקרה לי 
מהשניה הראשונה עומד על הבמה
מחבק באהבה את כל אותם אנשים
שעושים אותי שמח מרימים את האוירה
אני מודה לאלוהים שנתן לי את הכלים
לדלג מעל קשיים ולדבר לנשמה
אז מה 

יאבאבאבאבאי באי באי באי באי
איך הם באים עליי ליי ללי ללליי
לא זה לא כדאי די די די די
אלוהי שומר עלי מעלי
אויי יויויי אויי יויויי 
אויי יויויי אויי יויויי

תן לנו צבע לחיים תן ים 
תן להנות בחול מהכחול והלבן
כן כאן העתיק עם החדש והמגניב
כולם ידיים באויר ירושליים תל אביב
שימו לי די ג׳יי שפוגע
לא הולכים לישון הלילה היום הולכים להשתגע
סאב יודע מה יגרום להן לנענע 
להורמון לבעבע לדמיון לטעטע
מזעזע ! 
וואלה ?

יאבאבאבאבאי באי באי באי באי
איך הם באים עליי ליי ללי ללליי
לא זה לא כדאי די די די די
אלוהי שומר עלי מעלי
אויי יויויי אויי יויויי 
אויי יויויי אויי יויויי 

שמע ישראל
אדוני אחד, אדוני אלוהינו

יאבאבאבאבאי באי באי באי באי
איך הם באים עליי ליי ללי ללליי
לא זה לא כדאי די די די די
אלוהי שומר עלי מעלי
אויי יויויי אויי יויויי 
אויי יויויי אויי יויויי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה