11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

דיקלה - הוא כותב לי מאמי להורדה

דיקלה - הוא כותב לי מאמי - 29.05.16

תמונה


לחן: דיקלה יפתח שחף ורוני בראון.
עיבוד: דיקלה ויפתח שחף.
הפקה מוזיקלית: יפתח שחף רוני בראון דיקלה וגיל פלדמן.



דיקלה - הוא כותב לי מאמי להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אל תשאלי אותי
מה הוא כתב לי
אתמול בלילה
תכיני לי קפה קטן
תיכף אתיישב ואספר לך
אל תגידי לי
שאת לא מוכנה להקשיב לי
אל תגידי לי שזה מיותר
אל תגידי לי שזה
נגמר זה נגמר זה נגמר

הוא כותב לי מאמי
הוא כותב לי בואי
הוא כותב לי בואי אליי
הוא אומר לי מאמי
הוא אומר לי אל תלכי
את לא הולכת בלעדיי

אל תחבקי אותי
את יודעת שזה
לא מנחם אותי
תביאי לי שמיכה קטנה
תיכף יהיה לי קר
הבטחת שנעבור יחדיו את הנהר
אל תגידי לי
שאת לא מוכנה להקשיב לי
אל תגידי לי שזה
נגמר זה נגמר זה נגמר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה