11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

רותם כהן ומגי אזרזר - אקוט שרי -Rotem Cohen - Ecoute Chéri להורדה

רותם כהן מארח את מגי אזרזר - אקוט שרי - 19.08.15

תמונה

מילים ולחן: רותם כהן.
מילים בצרפתית: ולרי בן דוד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אורי אבני.



רותם כהן ומגי אזרזר - אקוט שרי -Rotem Cohen - Ecoute Chéri 

להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אם תחייכי אליי עוד, תגידי לי:"אהבה זה לא רק לעבוד"
וגם אם את תגידי לי:" אתה שלי נשבעת לא ביקשתי עוד"
אם תכעסי עליי יותר וגם אם את כואבת, בא לך לוותר
תדעי אגב, להיכנס אליי ללב לפנייך אני ביקשתי קוד

Ecoute chéri, arrête ce jeu là.
Je m’appelle Mag et tu sais les filles
comme moi… font tourner
la tête des mecs comme toi.

אל תגידי לי.....
Ecoute chéri, tu n’auras
pas mieux et pour m’avoir
va falloir me faire croire….
Que je suis la prunelle de tes yeux.

אז אם החיים שלך איתי, תגידי כבר: חבל ללכת מסביב זה קצת מוזר
ואם נריב אני יודע לא אצליח לישון
אם החיוך שלך פתאום גדול ואת מהריגוש הפסקת גם לאכול
תדעי אגב, להיכנס אליי ללב לפנייך לא נתתי עוד

E’coute Cheri…...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה