11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

שלומי סרנגה - פה זה קורה לי

שלומי סרנגה - פה זה קורה לי - 16.08.15

מה עוד אפשר להגיד על שלומי סרנגה, יש לו קול ייחודו, הוא לא מזכיר אף אחד ובכל פעם מחדש הוא מצליח להפתיע ולחדש.
"חלום מתוק", "מונו", "כל הנשים יפות" זו רק טעימה על קצה המזלג, מדובר פה בחלוץ המוזיקה היוונית בארץ, הוא מצליח לעשות מוזיקה יוונית בצורה הכי ישראלית שיש.
אחרי שהביא לנו את "ברחוב החמלה" בו הצליח להעביר בנו את הרגש והנשמה הענקית שבתוכו, ממשיך לשתף פעולה עם יוסי גיספן שאחראי על המילים ללחן יווני והפקה מוסיקלית יוצאת מן הכלל של תמיר קליסקי ואהרוניקו קמיגרוב מביאים לנו את "פה זה קורה לי".
מה שקורה לנו כשאנחנו שומעים את השיר הזה, אין אחד שיכול להשאר אדיש לתוצאה הסופית.
מדובר בלהיט קיץ מדליק, קצבי ושונה מהרגיל, יווני בסטייל כמו שרק סרנגה יכול להביא.

תמונה

מילים: יוסי גיספן.
לחן: Christodoulos Siganos, Konstandinos Pantzis.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אהרוניקו קמיגרוב ותמיר קליסקי.



שלומי סרנגה - פה זה קורה לי להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אומרים שהחיים, כבר לא כל כך קלים
אם לי זה לא אכפת, זה רק בגלל שאת
פה, פה, פה... פה זה קורה לי
פה, פה, פה... פה זה קורה לי, פה, פה, פה

פה לא אכפת לי כמה, מתי, לאן ולמה
את כל הזמן לוקח, מהצרות שוכח

פה, פה, פה... פה זה קורה לי
פה, פה, פה... פה זה קורה לי, פה, פה, פה

אומרים שהחיים, כבר לא כל כך קלים
אם לי זה לא אכפת, זה רק בגלל שאת
פה, פה, פה... פה זה קורה לי
פה, פה, פה... פה זה קורה לי, פה, פה, פה

כולם חיים בסרט, אני רוצה אחרת 
בלי רעשים ברקע, רק לך לתת כל רגע
רוצה ימים של שקט, לראות אותך צוחקת
רוצה איתך לברוח, לחיות בכל הכוח

פה זה קורה לי
פה זה קורה לי. פה פה פה

פה לא אכפת לי כמה, מתי, לאן ולמה
את כל הזמן לוקח, מהצרות שוכח

פה, פה, פה...






\

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה