11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 24 באוגוסט 2015

עדן גבריאל - מאמי שלי להורדה

עדן גבריאל - מאמי שלי - 24.08.15

תמונה

מילים: ישי וייסמן.
לחן: ארמני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: קובי קלימון.



עדן גבריאל - מאמי שלי להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

תני חיוך אחד קטן ואל שכחי
בשבילי את פרח בר , מותק את שלי
בכיתה , בבית הספר ובכל העיר כבר יודעים שאת מושלמת
שאת זן נדיר
שאני שולח ווטצאפ היא שוב משקיפה
המורה גם כן יודעת את הכי יפה

מאמי שלי תזרמי , תני סיבוב ותגלי כמה אוהב , אוהב אני
את החצי השני , מאמי שלי תזרמי תחייכי רק בשבילי
את יפה את שלי
שולח סמיילי שתראי

אין לי ראש להרצאות ולשיעורים
בוגר אני של הבית ספר , פקולטה בילויים
וכשאני שר בלילה במועדונים , אני מדמיין אותנו כמו זוג יונים
המורה עוד לא תופסת מה עובר עלי
אך בסוף היא שחרר גם את החבל , די...

מאמי שלי תזרמי , תני סיבוב ותגלי כמה אוהב , אוהב אני
את החצי השני , מאמי שלי תזרמי תחייכי רק בשבילי
את יפה את שלי
שולח סמיילי שתראי









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה