11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

רון שובל - הבטחת להורדה

רון שובל - הבטחת - 16.08.15

תכניות הריאליטי שהשתתף בהן רון שובל לאחרונה, גורמות לנו להכיר את השטותניק, הליצן, זה שאוהב להצחיק את כולם ומה שמובי לכך שהוא נתפס כדמות משעשעת במיוחד. 
היום, רגע לפני צאת אלבומו ה-14 במספר, חובר לבדרך אחר, הסטנדאפיסט הצעיר דניאל אסייג (הבן של) והפעם לא בכדי להצחיק, ההפך.
הוא מביא לנו בלדה מרגשת שמחזירה אותנו לימי 'לפעמים' כשכולנו שרנו בלי הפסקה את 'גל רודף גל ונשבר'.
הבטחת" כך שר שובל בביצוע מרגש, נוגע שלא משאיר מקום לדמיון וגורם לנו להתחבר לסיפור שלם שעומד מאחורי השיר. הלוואי והשיר הזה יגרום לשובל להניח בצד את כל הריאליטי שמסביבו ולהתעסק במה שהוא יודע לעשות הכי טוב וזו המוסיקה.
נפט, כדורגל, הישרדות זה אולי כיף אבל אל תשכח את הקול המיוחד שלך, שגרם לכל כך הרבה אנשים להתרגש, לרקוד ולשמוח. תתמקד במוזיקה אתה עושה לנו טוב!

תמונה

מילים ולחן: דניאל אסייג.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עמית הראל.



רון שובל - הבטחת להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

יושב בים לבדי
מביט בגלים מתנפצים על החוף
את לא נמצאת לצידי
מתקשה לעקל שזה הסוף
מביט לשמיים אולי אלוקים לי מקשיב
מבקש אותך להשיב
והוא עונה לי בשתיקה
חוזר הביתה לישון מנסה להתנתק מהמחשבות
אבל שוב עולה זיכרון
איך השארת אותי בלי תשובות
ואני בחלון אולי זו את בדמיוני
חזרת אלי בשנית
זכרת שאני פה מחכה

הבטחת להיות פה באש ובמים
הבטחת לאהוב עד השמיים
הלכת לי בלי להגיד אפילו לאן 

נתת לי תקוות והבטחת לי המון
השארת אותי בלי טיפת הגיון 
הלכת לי בלי להשאיר זכר קטן 

הזמן ממשיך לעבור 
והמחשבות מעורפלות 
הבנתי שלא תחזרי שאין שום טעם בתפילות 
מנסה להמשיך למצוא אהבה חדשה אחרי תקופה כל כך קשה 
הזמן מנצח הכל 

הבטחת להיות פה באש ובמים
הבטחת לאהוב עד השמיים
הלכת לי בלי להגיד אפילו לאן
נתת לי תקוות והבטחת לי המון
השארת אותי בלי טיפת הגיון 
הלכת לי בלי להשאיר זכר קטן

הבטחת להיות פה באש ובמים
הבטחת לאהוב עד השמיים
הלכת לי בלי להגיד אפילו לאן
נתת לי תקוות והבטחת לי המון
השארת אותי בלי טיפת הגיון 
הלכת לי בלי להשאיר זכר קטן
מרוב מחשבות לא מצליח לישון
השארת אותי בלי טיפת הגיון 
הלכת לי בלי להשאיר זכר קטן 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה