11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 11 ביולי 2015

אחי נתן ונועם אקרמן - שיגעון להורדה

אחי נתן ונועם אקרמן - שיגעון - 10.07.15

יוצא האח הגדול והזמר המוכשר אחי נתן משחרר דואט חדש בשם "שיגעון" 
בו הוא משתף פעולה עם הזמרת המוכשרת נועם אקרמן בימים אלו אחי עובד על אלבום הבכורה שלו שייצא ממש בקרוב.

תמונה

מילים ולחן: אחי נתן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: בן גולן.



אחי נתן ונועם אקרמן - שיגעון להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

זמן שעובר איתך
מגלה לי אותך
את כל הדברים הקטנים
סודות ששמרת לעצמך מספרים לי
על כמה חששת לאהוב
כי לא כל סיפור ששמעת הוא נגמר כל כך טוב
ויש לך הרבה להסתיר
את רק צריכה להסביר

וגם אחרי שהכרתי 
את השגעון שלך
אני מוכן להמשיך לנסות
לתת לך כל מה שאפשר
עד שנצליח להגשים את החלום
הקטן הישן

זמן שעובר איתך מגלה לי אותך
שנים שסחבת בלב
לילות ארוכים לידך משאירים בי
צלילים שכתבת מזמן
ויש מנגינות שאספת מכל החיים
נגן לי אהוב תנגן לי את מה שבפנים

וגם אחרי שהיכרתי את השגעון שלך
מוכנה להמשיך לנסות
לתת לך כל מה שאפשר עד שנצליח
להגשים את החלום
הקטן הישן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה