11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 12 ביולי 2015

מושיק עפיה - מחבק את החיים להורדה

מושיק עפיה - מחבק את החיים - 12.07.15

לאחר ציפיה ארוכה מוציא הזמר מושיק עפיה סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שיראה אור בקרוב.
השיר "מחבק את החיים" נכתב בהשראת התקופה האחרונה והסוערת בחייו של מושיק. על המילים והלחן אחראי היוצר אופיר כהן לעיבוד של תמיר צור. מושיק מספר: "מהרגע שזכיתי בתוכנית האח הגדול, הוצפתי בחומרים שנכתבו במיוחד עבורי ונשלחו אליי והייתי צריך לבחור בקפידה. אני שמח על בחירת השיר "מחבק את החיים" מרגיש מחובר לטקסט שנותן טעימה על מה שעברתי בעבר ועל מה שאני עובר היום, השיר משקף את הגישה שלי בשלב זה של חיי".
כיף לראות את התקופה שעובר מושיק עפיה בימים אלה, החום והחיבוק שהגיעו לו כל כך הרבה שנים, עוטפים אותו סוף סוף כפליים.
כולנו יכולנו לראות את הנשמה הגדולה שנתגלתה אלינו במשך למעלה מחודש ימים על מסכי ערוץ 26, ללא מסכות, כמה פשוט, צנוע ואמיתי.
היום, אחרי שנים של עשייה כשאומרים 'מושיק עפיה' אנחנו לא ממהרים לזרוק לאוויר ישר את המושג 'גבות', אלא הרבה מעבר. זכינו לדעת שיש פה אמן, ששנים עובד קשה ובחריצות כדי להגיע לרגע בו הוא נמצא היום וכמה מרגש לראות שזה באמת קורה.
ב-28/7 יחזור מושיק אל במת הרידינג 3 נמל ת"א, למופע מיוחד עם כל להיטיו הגדולים מכל הזמנים וכמובן שגם החדשים.

תמונה



מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


עוד לא חברים של מושיק עפיה בפייסבוק? לחצו לייק, הצטרפו לעמוד הרשמי של מושיק וקבלו את כל העדכונים החמיםhttp://www.facebook.com/MoshikAfiaOff...



מושיק עפיה - מחבק את החיים להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אני לגמרי לא רגוע בזמן האחרון
סוחב כאב של געגוע 
והחיוך מתעתע להיות מקום ראשון 
זה נחמד אבל ידוע
שהחיים הם כמו גלגל של קרוסלה
והמחר אינו צפוי 
מרחתי אנשים כמו שוקולד נוטלה
היום אני לגמרי שפוי

משבוע לשבוע המזל אינו ידוע
מנצל כל רגע מחבק את החיים
משבוע לשבוע שום דבר אינו קבוע
ואם את כאן פה לצידי אז מי יכול עלינו

על טעויות אני יודע צריך גם לשלם
לא מתחבא ולא בורח 
לא אשבר גם עם נפלתי אותי תמיד לימדו
באהבה רק תנצח
כי החיים הם כמו גלגל של קרוסלה
והמחר אינו צפוי 
מרחתי אנשים כמו שוקולד נוטלה
היום אני לגמרי שפוי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה