11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 9 ביולי 2015

עידן יניב - בדרך לעצמי להורדה

עידן יניב - בדרך לעצמי - 08.07.15


א
חרי הדואט עם איזי ל"הכל מהכל" איתו חזר בתום היעדרות לא קצרה שכללה החלפת ניהול ויציאה לדרך מקצועית ומוזיקלית חדשה, הזמר עידן יניב שחרר אתמול (ד') את השיר "בדרך לעצמי" שכתב נועם ללחן עיבוד של ניצן קייקוב.
הטקסט של חורב חודר לנבכי הנשמה בדומה לשיר "בסוף כל יום" שכתב לאייל גולן, ועידן יניב מצליח להוסיף את הרגש והטאץ' בביצוע איכותי ומעולה: "ופגשתי את עצמי שלם ומפורק, הולך על חבל דק, מחפש את המשמעות. על כביש צר, שלא נגמר, אני סגרתי את המרחק. כדי להיוולד מחדש, צריך קודם למות", הוא שר. את הקליפ שמתלווה לשיר ביים חובב נהוראי ביטון. 
תמונה

מילים: נועם חורב.
לחן: ניצן קייקוב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ניצן קייקוב.




עידן יניב - בדרך לעצמי להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

בדרך לעצמי
הנופים מתחלפים,
בניינים לא גמורים,
שבילים של אמת.
ערימת חלומות
כמו מגדל של קלפים,
שנפל וניצל,
ושוב התמוטט.

בדרך לעצמי
אני ירדתי נמוך.
את כל מה שפשוט
למדתי לסבך.
בעולם המשוגע הזה
רואים הכל הפוך.
כדי לצאת נקי
צריך להתלכלך.

ופגשתי את עצמי
שלם ומפורק,
הולך על חבל דק,
מחפש ת'משמעות.
על כביש צר
שלא נגמר,
אני סגרתי ת'מרחק.
כדי להיוולד מחדש,
צריך קודם למות.

בדרך לעצמי
אני חוזר להתחלה,
במקום לבחור מילים,
עכשיו אני שותק.
יש לי דלת לדמעות
כבדה ונעולה.
אני מזמן כבר לא
פותח לכל מי שדופק.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה