11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 11 ביולי 2015

שמעון בוסקילה - למה לי אלבום להורדה

שמעון בוסקילה - למה לי - האלבום המלא - 06.07.15
שמעון בוסקילה, היוצר הייחודי שמשלב בין מוסיקה אתנית לפופ ארצישראלי, מביא באלבומו החדש, "למה לי", מנעד רחב של רגש, שמחה, סאונד איכותי ופס קול ישראלי מקורי.
בארבע השנים האחרונות, ובמקביל למופע המצליח עם שירי מימון, שכבש כל פסגה אפשרית, עבד בוסקילה על אלבום הסולו השלישי שלו, שנושא אופי אישי ומרגש. מתוכו כבר שבו את אוזני המאזינים וכבשו את מצעדי ההשמעות הסינגלים עכשיו אני חוזר העוצמתי, למה לי, למה לך עם המקצב המרוקאי המדבק, אנחנו לא מלאכים הקצבי, ועם יציאת האלבום מגיע – השיר שלא העזתי לשיר. מרבית שירי האלבום נכתבו בהשראתו על ידי שורה של יוצרים והולחנו במגע הזהב הנדיר של בוסקילה, והוא כולל גם מספר הפתעות מיוחדות כמו ביצוע מהופעה חיה ל- ירייח , ביצוע מחודש ל- ילדה של אב למילים של דידי הררי, ורית אלזין – מילים שכתב בוסקילה לנעימה של סטינג וקיבל אישור רשמי לגרסה הזאת ממנו. על ההפקה המוסיקלית של האלבום אמונים יעקב למאי, עמית הראל בן ארצי ושמוליק נויפלד. 
לרגל יציאת האלבום החדש יוצא בוסקילה לראשונה במופע סולו חדש אותו ישיק בהיכל התרבות בתל אביב ב1 באוגוסט, ובו יארח את מתי כספי ודיקלה. במופע החדש הקהל יוכל להתרפק על השירים היפים שלו ביניהם : את המחר שלי, מחפש חבר קרוב,איך את לא רואה, 'מינהאר לי משיטי' (יא מאמא), עלש ושירים שכתב או הלחין לאחרים כגון הייתי בגן עדן, עד סוף העולם, כמה אהבה, שיר תקוה, להיטי האלבום החדש ועוד רבים וטובים. את המופע החדש והמושקע בהפקתו המוזיקלית של עמית הראל ילוו שורה של 9 נגנים שישלבו גם כלים מסורתיים, וזמרי ליווי. המופע חוצה גילאים ונגיש לכל אוזן ולב.

תמונה



רשימת השירים באלבום:

01. השיר שלא העזתי לשיר
02. זכרונות מיותמים
03. הדמעה
04. עכשיו אני חוזר
05. אנחנו לא מלאכים
06. למה לי - למה לך
07. ירייח
08. עכשיו אני סולח
09. יא אבני
10. מזל שאני שר
11. ילדה של אב
12. רית אלזין
13. 13. וואטאטו וואטאה - למה לי במרוקאית



שמעון בוסקילה - למה לי אלבום להורדה לחץ כאן!






תמונה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה