11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

לירן אביב - מי זה הכוכב להורדה

לירן אביב - מי זה הכוכב - 05.06.16

הזמר והיוצר לירן אביב חוזר בסינגל חדש וקצבי בשם "מי זה הכוכב" שיר נוסף בדרך לאלבום שני שעליו הוא עובד בימים אלה.


תמונה

מילים ולחן: לירן אביב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שיקו חייק.



לירן אביב - מי זה הכוכב להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

כל היום חשבתי עלייך עלייך
מה איתך ואם את אוהבת עדיין
המיטה כבר עייפה סוחב לי עוד שעה שינה
מקווה לראות אותך הלילה
בחלון החשיכה לאט יורדת
בסלון את עם עצמך לבד יושבת
עוד כוסית לנשמה מתארגנת עוד שניה
ויוצאת לבד אל תוך הלילה.
תגידי מי זה הכוכב שלכבודו את מתאפרת
ושוכחת בשנייה אותי
ולמה דווקא מכולם שרק איתו את מדברת
ופתאום לא מכירה אותי
תגידי למה זה קרה שכל היום את חסרה לי
כך עוברים לי הלילות ללא שינה
במרפסת מחכה שהוא יגיע
מסתכלת בשעון הוא לא מופיע
לא מוצא כבר היגיון את לא יוצאת לי מהראש
ועכשיו אנ'לא נרדם בלילה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה