11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

שלומי סרנגה - שר באמבטיה להורדה

שלומי סרנגה - שר באמבטיה - 08.06.16

תמונה

מילים ולחן: יוסי גיספן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אייל מזיג.



שלומי סרנגה - שר באמבטיה להורדה לחץ כאן!


מילים:

פלורנטין סוף השמונים בערך
הנפתי יד, נכנסתי למונית
הנהג אמר תקשיב למלך
ודחף קלטת יוונית
על הדשבורד נח לו איזה טיגריס
את הראש נדנד ימין ושמאל
וברקע שר לו קזנג'ידיס
ככה התמכרתי בגדול
אז רצתי לי הביתה ולא בזבזתי זמן
ג'יברשתי שיר כחול לבן בטעם של יוון

סגאפו, סגאפו טאקלימני מסטה מאטיה
סגאפו, סגאפו, אני שר לי באמבטיה
טאקלימני מאסטילה לא מבין חצי מילה
אבל שר בכל הכוח סגאפו

בסוף השמונים פינת לוינסקי
פעם בשנה נחת להיט
סבלים אז שרו סלוניקי
על קפה דיברו בספניולית
עיר בלי הפסקה, אתמול בלילה
צליל בוזוקי מקשט כל באר
תל אביב רוקדת זינגואלה
ואני מביט בה ונזכר
איך רצתי לי הביתה ולא בזבזתי זמן
ג'יברשתי שיר כחול לבן בטעם של יוון

סגאפו, סגאפו טאקלימני מסטה מאטיה
סגאפו, סגאפו, אני שר לי באמבטיה
טאקלימני מאסטילה לא מבין חצי מילה
אבל שר בכל הכוח סגאפו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה