11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 8 ביוני 2016

פאר טסי ועדן בן זקן - כל העיר שלנו להורדה

פאר טסי ועדן בן זקן - כל העיר שלנו - 07.06.16

פאר טסי ועדן בן זקן, שניים מהפריצות הגדולות בעולם המוזיקה המזרחית בתקופה האחרונה, חוברים יחדיו ומשחררים את הסינגל "כל העיר שלנו".
את השיר כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות לעיבוד והפקה מוזיקלית של יעקב למאי.
"כל העיר שלנו" מלווה בקליפ מושקע אשר בויים על ידי עוזי ג'ורג', שכולל בתוכו צניחה חופשית במועדון הצניחה "פרדרייב" בחוף הבונים.
את הדואט החדש יבצעו טסי ובן זקן בהופעתו הקרובה של פאר טסי באמפי קיסריה, 5.7.


תמונה

מילים ולחן: דולב רם ופן חזות.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.



פאר טסי ועדן בן זקן - כל העיר שלנו להורדה לחץ כאן!



מילים:

עולה על עקבים והנה בא הסוף שבוע
(שבת היום) אהוב שלי ממתין קבוע
עוד לא עזבתי ת׳מראה אבל כבר מוכנה
הלילה כל העיר שלנו

וולקאם מי שבא ברוך הבא אל הרכבת
(מצד לצד) כמו שנדליר היא מתנדנדת
זו חגיגה מהז׳ורנל וכולי מבולבל
כמה טוב שבאנו

קולות (עדן בן זקן הגיעה די כבר לדבר
טסי אח יא טסי נו תתחיל להתעורר)

איי איי איי איי
Believe I can fly
שתיתי ועלה לי ביוקר
אה או אה
הגענו לפסגה
ולא נרד משם עד הבוקר
עכשיו
רק שנינו my love
אני מאוהבת

באנו גם היום לשמור על זמן
שלא יחזור
לצאת מהשיגרה כל רגע כל דקה
תודה לאל על צחוק ועל אושר

באנו גם היום לשמור על זמן
שלא יחזור
לצאת מהשיגרה כל רגע ודקה
נשאר פה עד אור הבוקר

קולות (עדן בן זקן הגיעה יש פה מסיבה
טסי אח יא טסי בוא נפיל את התיקרה)

איי איי איי איי
Believe I can fly
שתיתי ועלה לי ביוקר
אה או אה
הגענו לפסגה
ולא נרד משם עד הבוקר
עכשיו
רק שנינו my love
אני מאוהב

תראו את הכוכבת
אל הבר נכנסת
בא לי שתבוא
(תגיד לה שתבוא)

זה כל סופ״ש קורה לי
איזה כיף יוואלי
תגיד לו שיבוא
היידה יעדן
טסי בוא לפה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה