11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 23 ביולי 2015

איתי לוי - חוטים ומיקרופונים להורדה

איתי לוי - חוטים ומיקרופונים - 14.07.15

איתי לוי פותח לנו את היום עם סינגל שני לקראת אלבומו השני.
לפני כחודש הצטרף הזמר הצעיר לחברת 'ליאם הפקות' שבבעלותו של אייל גולן, תחת ניהולו האישי של בני פרץ. החבר'ה לא מפספסים זמן ויודעים שמדובר בכישרון מבטיח והבוקר, שוחררה טעימה שניה מתוך האלבום שבדרך.
לוי סומן 'כדבר הבא' בז'אנר הים תיכוני, האמת? בצדק. מדובר במתכון מנצח, השילוב של הקול, המראה, הנחישות בתוספת ניהול מדוייק הם ללא ספק המתכון הנכון. 
"חוטים ומיקרופונים" נכתב והולחן ע"י אבי אוחיון שהביא לנו לא מעט להיטים ומבסס את מעמדו כאחד מהיוצרים היותר משובחים שלנו, על העיבוד וההפקה המוסיקלית מנצח תמיר צור.
הלחן, המילים וההגשה של איתי, מביאים לנו שיר שמתיישב לנו ישירות על הלב וגורם לנו להתאהב משמיעה ראשונה.
"השיר מדבר על בחור שמחכה לאהבת חייו, אהבה שתסעיר ותרגש אותו וגם תגרום לו נחת, אהבה בלי מניירות ופוזות אלא אהבה טהורה ואמתית" מספר לוי.
בזמן שהוא אוסף חומרים לאלבומו החדש ובוחר אותם בקפידה, שומר על איכויות ומביא לז'אנר משהו שונה, אחר וייחודי, איתי לוי הוזמן ע"י אייל גולן להצטרף לסיבוב הופעות הקיץ הקרוב.

תמונה

מילים ולחן: אבי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.





מילות השיר:

לא ביקשתי לי אורות גם לא קהל 
מה כבר רציתי
לשיר לך שיר מתוך הלב זה כל מה שקיוותי
לא צריך במה חוטים ומקרופונים

לא ביקשתי לי תערוכה ברומא או פריז
גם לא קריין שבקולו על אהבה יכריז 
רק ציור אחד רציתי לצייר לך 
זה מה שציפיתי

מתוך העלטה רק את זוהרת
שתיקות שרועמות איך את שוברת
ואם יש מקום בשבילי בחייך
אני כאן מחכה

פזמון;
מסתובב כמו שיכור ברחובות
בליבי כבר כתבתי את שמך
לא נשאר לי מקום בחיי 
שאוכל בו לחיות מלבדיך

הרוח נעימה תמיד כשאת עוברת
וכל דקה אהבה גוברת
ואם נישמתך כבר שבעה מבדידות
אני כאן מחכה ברכות 

בית ב;לא ביקשתי שושנים לא כינורות
מה כבר רציתי
רק לספר לך שאת כל מה שתמיד קיוויתי
כל חיי אוהב אותך עד השמיים 

מכל התהומות תמיד למעלה
ורק את מדליקה לי את הלילה
ואם יש עוד חדר פנוי בליבך
אני כאן מחכה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה