11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 31 ביולי 2015

ערן סופר - לא מוותר להורדה

ערן סופר - לא מוותר - 31.07.15

תמונה

מילים: ימית אסף.
לחן: יוני סלע.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יוני סלע



ערן סופר - לא מוותר להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

נסעתי לחפש קצת אהבה 
עברתי דרך ארוכה
ניסיתי את הכל כמו שאומרים
היו לי אז גם חברים
לא הבנת אותי וזה חבל 
אמרת לי לך חפש מזל 
וזה כאב בלב חזק 
השארת אותי כל כך לבד

ואת עוזבת משתגע 
לא ישן מתגעגע
אז אולי כבר תחזרי 
ואת הולכת עם אחר
ואני כאן מחכה
לא יכול לוותר

ואת עוזבת משתגע 
לא ישן מתגעגע
אז אולי כבר תחזרי 
ואת הולכת עם אחר
ואני כאן מחכה
לא יכול לוותר

חזרתי אחרי הרבה שנים
קצת בוגר ורציני
הבנתי כבר שיש לך ילדים
הכל התפוצץ לי בפנים
לא מאמין שאת ויתרת
מרגיש פתאום אני נחנק
חי עכשיו עם הלבד 
ולך בכלל זה לא אכפת






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה