11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 10 ביולי 2015

מיכאל אשש - הקיץ בא להורדה

מיכאל אשש - הקיץ בא - 10.07.15


הזמר הצעיר והמבטיח מיכאל אש בסינגל נוסף "הקיץ בא" לקראת אלבום בכורה
תמונה






















מילים ולחן: מאור יצחקי ואביאל חסן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור יצחקי ואביאל חסן.



עקבו אחרי מיכאל אשש
אינסטגרם
https://instagram.com/michael_ashash/

עדכונים חמים בעמוד הפייסבוק הרשמי
https://www.facebook.com/michael.ashash





מילות השיר:

בית קפה בלילה, מחשבות רצות
אני רק רוצה לקשור את האהבה בינינו
אם תביני מה קורה לי מבפנים
לא זה לא עובר לי

רוצה לדעת מה אתך
לאן הלכת לאן
הכל פתוח תבואי תשבי גם
לא יודע מה את עושה היום לבד
רוצה להיות רק איתך

אהובה, הקיץ בא
תני לי חיוך, נעוף אל השמים
רוצה אותך איתי, מסיבות ריקודים
מה את עושה לבד, מה את עושה לי

מה את אומרת
נחיה כמו בסרט, או איזו אגדה
אני אומר מסיבות ריקודים
נקיונות בישולים זה לא במחשבה

רוצה לדעת מה אתך
לאן הלכת לאן
הכל פתוח תבואי תשבי גם
לא יודע מה את עושה היום לבד
רוצה להיות רק איתך

אהובה, הקיץ בא
תני לי חיוך, נעוף אל השמים
רוצה אותך איתי, מסיבות ריקודים
מה את עושה לבד, מה את עושה לי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה