11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 באפריל 2016

עומר אדם - שדות של תירוצים להורדה

עומר אדם - שדות של תירוצים - 17.04.16

תמונה

מילים ולחן: מאור תיתון ואלעד טרבלסי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צרויה.





מילות השיר:

מצד אחד לבד הייתי מלך
מצד שני איתך
אני ישן בצד שני של המיטה
השאלות עולות בלי הרף
והפרצוף שלך חמוץ מתוק
עזבי יוצא לרוץ רחוק
קצת לשתוק
איך אני יוצא מזה עכשיו

Один 1
Два 2 
Три 3
Четыре 4

אם אין אני לי מי לי
מתי כבר תעני לי
זה לא קרה עם נילי
וגם לא עם אחות שלה סיון
נסענו ליוון הדלקנו מנגל קצת עשן
הוצאתי ת'גיטרה שרתי שיר ישן נושן
אם תזכרי אותי סיון
אוי אוי אוי אם תזכרי אותי סיון
שדות של תירוצים אני זורע
זה לא אני זו את
בעיגול פינות עשיתי דוקטורט
כי את הכל רוצה לדעת
ומי זו התקשרה
מאמי יש לך הודעה קטנה מטוני
זה אפלטוני
איך אני יוצא מזה עכשיו

Один 1
Два 2 
Три 3
Четыре 4

אם אין אני לי מי לי
מתי כבר תעני לי
זה לא קרה עם נילי
וגם לא עם אחות שלה סיון
נסענו ליוון הדלקנו מנגל קצת עשן
הוצאתי ת'גיטרה שרתי שיר ישן נושן
אם תזכרי אותי סיון
אוי אוי אוי אם תזכרי אותי סיון






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה