11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 12 באפריל 2016

שני יצהרי - בעלי להורדה

שני יצהרי - בעלי - 11.04.16

תמונה

מילים ולחן: שני יצהרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: איציק שמלי.



שני יצהרי - בעלי להורדה לחץ כאן!

מילים:

זה היום, זה הרגע הזה
שהלב, שהלב כבר רוצה
נשמה שנתתי לך
נתת לי גם, את כולך.

אתה כאן, כה יפה בשבילי
מתרגש, אהבה אמיתית
נהרות, לא ישטפו לעולם
אתה ואני זה מושלם

בעלי, תודה שבאת אלי אהובי
אהיה שלך, אתן את כולי
אני אשה שלך ואתה-

בעלי, תודה שבאת אלי אהובי
אהיה שלך אתן את כולי
אני, אוהבת אותך לתמיד
אתה בעלי.

משפחה, שחלמתי איתך
אהיה יפה, וטובה בשבילך
מבטיחה, עד הסוף לעולם
אני שרה לך מול כולם

בעלי, תודה שבאת אלי אהובי
אהיה שלך, אתן את כולי
אני אשה שלך ואתה-

בעלי, תודה שבאת אלי אהובי
אהיה שלך אתן את כולי
אני, אוהבת אותך לתמיד
אתה בעלי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה