11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 10 באפריל 2016

לירון רמתי - דרך המילים להורדה

לירון רמתי - דרך המילים - 05.04.16

תמונה

מילים: יוסי נחום.
לחן: דנה מלכה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מתן דרור.



לירון רמתי - דרך המילים להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

הבניין עמד בגשם, היה לי קצת שקט
אורות מאירים על ניירות 
בקירות תמונות מפעם מזכירות לי שחסר
פנים משתקפות, זה מחמם
אני כותב ושט ולא חוזר

את השירים אני כותב ברגעים הכי קשים
דרך המילים מנסה להבין
רגשות כובשים את הדמיון, בין הדפים 
דרך המילים מנסה להאמין

הבניין עמד בגשם, היה לי קצת שקט
טיפות דופקות ומגיעות
שוטפות אותי הפעם, קוראות לי לחזור 
שירים נרקמים וחלומות
אני כותב ושט בין השורות

את השירים אני כותב ברגעים הכי קשים
דרך המילים מנסה להבין
רגשות כובשים את הדמיון, בין הדפים 
דרך המילים מנסה להאמין

את השירים אני כותב ברגעים הכי קשים
דרך המילים מנסה להבין
רגשות כובשים את הדמיון, בין הדפים 
דרך המילים מנסה להאמין





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה