11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 9 בפברואר 2016

מושיק עפיה - חצי חיים להורדה

מושיק עפיה - חצי חיים - 09.02.16

תמונה

מילים ולחן: משה בן אברהם.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.




מילים:

עוד יום קודר עובר לי בלעדיך 
בחלון זה שוב הגשם הראשון
כמו עיוור בשדות קוצים רץ אחרייך 
מדמיין אותך איפה את היום
עטוף כאב בלי קול ליבי צורח
את כמו שמש שכיבתה בי את האור 
הבדידות חונקת לא נותר בי כוח
לא ארפה עד שאלייך אחזור
ברגליי הכושלות ובעיניי הדומעות 
אני אומר לך יום אחד זה יקרה

אז אני כאן על השביל הישן מחכה 
שתאספי אותי אלייך 
שתהיי לי מחסה
והגשם יורד על העיר 
והלב כל כך רוצה 
שאביט בעינייך 
שאפול בזרועותייך 
רק איתך
עוד תראי אשתנה 

חצי חיים עברו לי בלעדיך
אז איפה את בחצי השני
ליבי מוטל סבוך בזרועותייך 
מרגיש אבוד נשען על יגוני
ברגליי הכושלות ועיניי הדומעות
אני אומר לך יום אחד זה יקרה

אז אני כאן על השביל הישן מחכה 
שתאספי אותי אלייך 
שתהיי לי מחסה
והגשם יורד על העיר 
והלב כל כך רוצה 
שאביט בעינייך 
שאפול בזרועותייך 
רק איתך
עוד תראי אשתנה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה