11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

גל סינואני - ככה את אוהבת להורדה

גל סינואני - ככה את אוהבת - 02.02.16

תמונה

מילים: אבי אוחיון.
לחן: דודו אהרון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נאור סינואני.




גל סינואני - ככה את אוהבת להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

תגידי לי מה
כשאת שותקת אני משוגע
אולי תספרי לי לפחות היום
על מה את חולמת זה צובט פתאום


אז בואי נברח נעוף מכאן שמעתי ביוון
יש דיל מושלם לאי קטן ממש קרוב לכאן
לסנטוריני ואולי נשבור שם את הכוס
תביני שם זה כל השוס


Te quiero my love
אל תגידי מילה 
בואי ביחד נמציא לנו אושר
כל רגע איתך לעולם לא אשכח 
לפעמים זה עולה לי ביוקר

show my all your love
show my all your love
קחי את זה. זה אני ככה את אוהבת

show my all your love
show my all your love
קחי את זה. זה אני ככה את אוהבת

תגידי לי מה אולי הופעה
שמעתי שורטיס שולט בשכונה
אז יאללה שורט חולצה קצרה וסנדלים
הלילה לילה קורא לך לעשות חיים

אז בואי נברח נעוף מכאן שמעתי ביוון
יש דיל מושלם לאי קטן ממש קרוב לכאן
לסנטוריני ואולי נשבור שם את הכוס
תביני שם זה כל השוס

Te quiero my love
אל תגידי מילה 
בואי ביחד נמציא לנו אושר
כל רגע איתך לעולם לא אשכח 
לפעמים זה עולה לי ביוקר

show my all your love
show my all your love
קחי את זה. זה אני ככה את אוהבת

show my all your love
show my all your love
קחי את זה. זה אני ככה את אוהבת






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה