11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

שיקו חייק - מי זה שם להורדה

שיקו חייק - מי זה שם - 03.02.16

לאחר 3 שנים של שתיקה הזמר והיוצר שיקו חייק חוזר בסינגל חדש בשם "מי זה שם" מתוך אלבום כפול שעתיד לצאת בקרוב.

תמונה

מילים ולחן: שיקו חייק וחיים צרפתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שיקו חייק.




שיקו חייק - מי זה שם להורדה לחץ כאן!

מילות השיר:

פעם ספרת לי ואמרת לי 
עד כמה שאת אותי אוהבת 
לצידך דבר לא היה חסר לי 
שבלב היה סוער אצלך מצאתי שקט

אז מי זה שם שאת איתו 
לאט ליבך הופך שלו 
מי זה שם שבמקומי 
משלמים אותך זה לא אני 
מי זה שחולם אותך 
את החלום שלי שלך 
מי זה שם שבמקומי 
לקח אותך מליבי

עכשיו כל שנותר ממך 
זה רק בגדייך שהותרת בלכתך
הגעגוע לא מניח לרגע 
הוא גדל וכמו להב חותך ופוגע 

אז מי זה שם שאת איתו 
לאט ליבך הופך שלו 
מי זה שם שבמקומי 
משלמים אותך זה לא אני 
מי זה שחולם אותך 
את החלום שלי שלך 
מי זה שם שבמקומי 
לקח אותך מליבי







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה