11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

שרית אביטן - החמצן להורדה

שרית אביטן - החמצן - 11.11.15

האזינו לשיר של שרית אביטן "החמצן"
תמונה

מילים ולחן: איציק שמלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אריק זנטי.



שרית אביטן - החמצן להורדה לחץ כאן!




מילים:

רק אחת ידעה את החיוך האמיתי שלי,
ורק אחת הכירה את הנפש הטובה שבי,
ורק אחת יודעת כמה שאינני אני בלעדיה.

רק אחת יודעת כמה שאני שלם איתה,
ורק אחת שומעת כל הזמן אני אוהב אותה,
ורק אחת יכולה לגרום לי לאמר בכל דקה מתגעגע.

והחמצן שלי זו את,
ההצלחה שלי זו או את,
החיוך, המוזה והנשמה,
כל אלה בלעדייך לא שווים שנייה,
והחמצן של זו את,
ההצלחה שלי זו או את,
החיוך, המוזה והנשמה,
כל אלה בלעדייך לא שווים שנייה,
אם לא את, אם לא את.

רק אחת תדע על העתיד שלי הוא גם שלה,
לאף אחת אין עוד מקום הלב שלי רק בשבילה,
בלי האחת שלי אין לי דבר לא טעם ולא ריח.

והחמצן של זו את...

אם לא את, אם לא את.

והחמצן שלי זו את,
ההצלחה שלי זו או את,
החיוך, המוזה והנשמה,
כל אלה בלעדייך לא שווים שנייה,
והחמצן, ההצלחה, החיוך, המוזה והנשמה,
כל אלה בלעדייך לא שווים שנייה,
אם לא את, אם לא את!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה