11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

דנה לפידות - חיבוק של אמא להורדה

דנה לפידות - חיבוק של אמא - 11.11.15

תמונה

מילים ולחן: דנה לפידות.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.



דנה לפידות - חיבוק של אמא להורדה לחץ כאן!




מילים:

ילד שלי
כשנולדת קיבלתי מתנה בלילות שלא הייתי ישנה
לך הייתי מספרת על גיבורים ואריות
ילד שלי
תמיד היית מטפס על העצים
מתגלגל על הדשא בגינה
איך לך הייתי שרה את אותה מנגינה

אחבק אותך חזק חיבוק של אמא
אשמור עליך שתמיד תהיה מוגן
כשרוחות קרות נושבות אשלח בגדים חמים
אשא תפילה בתוך הלב לאלוהים
תזכור תמיד אני אוהבת

ילד שלי
כשנולדת עברנו לדירה גדולה
קרוסלה ישנה בגן של השכונה
אותו הצחוק המתגלגל שוב מאיר לי את היום

ילד שלי
השנים חולפות כמו הימים בבית הספר
טיולים ומסיבות עם חברים
עוד רגע אחד אגהץ לך את המדים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה