11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שבת, 7 בנובמבר 2015

עדיאל טיירי וזהבה בן - בואי נרקוד להורדה

עדיאל טיירי וזהבה בן - בואי נרקוד - 03.11.15

תמונה

מילים: צ׳ולי זכאי.
לחן: Tantawi amr mohamrd ahmed.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי ראובני.





עדיאל טיירי וזהבה בן - בואי נרקוד להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

בואי נרקוד אני ואת יפה שלי
אלטף את כל כולך בחום גופי
אל האושר המושלם תישא אותי
ואני כולי שלך אהוב שלי

רק איתך אני מצאתי אושר אמיתי 
והלילה הוא שלך וגם שלי
אל תפסיק לרגע לחבק אותי
ותגיד לי שהכל זה אמיתי

בואי נרקוד אני ואת יפה שלי
אלטף את כל כולך בחום גופי
אל האושר המושלם תישא אותי
ואני כולי שלך אהוב שלי

בואי ניסע רחוק מכאן את ואני
אנגן לך את השיר שתבקשי
ואני ארקוד ריקוד למענך
כמו גלים אל תוך ליבי אסחף אותך

רק איתך אני מצאתי אושר אמיתי 
והלילה הוא שלך וגם שלי
אל תפסיק לרגע לחבק אותי
ותגיד לי שהכל זה אמיתי

בואי נרקוד אני ואת יפה שלי
אלטף את כל כולך בחום גופי
אל האושר המושלם תישא אותי
ואני כולי שלך אהוב שלי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה