11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 26 בפברואר 2016

אייל גולן ואלין גולן - תמיד בשבילך להורדה

אייל גולן ואלין גולן - תמיד בשבילך - 27.02.16

תמונה

מילים ולחן: חנן שמעון ודניאל חן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקוב למאי.




אייל גולן ואלין גולן - תמיד בשבילך להורדה לחץ כאן!




מילים:

-אייל-
בשעות הקטנות של הלילה
מסתכל ובוהה בך שעות
איך חלפו להן כמה שנים
מחייך ויורדות לי דמעות

-אלין-
החיבוק המושלם של הלילה
הסיפור שלפני השינה
הפחדים שחלפו ואינם
כי הכל זה תמיד בזכותך

-----מעבר-----

-אייל-
ולאט רואה אותך גדלה למול עיניי
-אלין-
ואותך אני פשוט אוהבת עד בלי די

-אייל-
ואם יום אחד תרצי כמו כל גוזל קטן
לחתוך את השמיים לכבוש את העולם
תמיד אהיה שם בשבילך
אתן את כל כולי הוי ילדתי

-אלין-
וכשהיום יבוא ואצא אל החיים
אם ארצה לעוף גבוה ולגעת בשחקים
אקח לי רגע בשבילי
וכמו תמיד אשוב אליך אבא שלי

-אלין-
חפצים משחקים יקרי ערך
לא שווים באמת כמו אוצר
אהבת אב לבת היא לנצח
לעולם לא תלויה בדבר

אייל
כמה ילדתי את צודקת
איך גדלת אלוהים איך גדלת
שמרי על מוסר זה לדרך
לאן שתלכי בעולם

----מעבר-------
-אייל- ולאט רואה אותך גדלה למול עיניי
-אלין- ואותך אני פשוט אוהבת עד בלי די






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה