11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 25 בפברואר 2016

אלקנה מרציאנו - הצגת חצות להורדה

אלקנה מרציאנו - הצגת חצות - 17.02.16

תמונה

מילים: דיקלה ומור שלמוביץ׳.
לחן: דיקלה ועידו אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עידו אוחיון ודיקלה.







מילים:

אהובת לבי כה יפה
עכשיו היא בבגדים חדשים
אהובת לבי שאני אוהב
אהובת לבי יש לה סטייל
היא נסיכה אמיתית
נלחמת על כל מה שאני מבקש

רוצה שנחגוג על כל דקה
שנתאהב באהבה
שנזכור את הברית שלנו
שאדע שאין יותר חידה
שנפתרה השאלה שכלום לא ינצח אותנו
שתדעי...

היא חושבת ונושמת רק אותך
לא רוצה לא הולכת לא מצטערת
עכשיו אני כל כך בטוחה

אהובת לבי ואני
הולכים להצגת חצות בעיר
אהובת לבי שאני מחבק
אהובת לבי מבשלת ארוחת מלכים
היא מכירה את הטעם שאני מחפש

רוצה שנחגוג על כל דקה
שנתאהב באהבה
שנזכור את הברית שלנו
שאדע שאין יותר חידה
שנפתרה השאלה שכלום לא ינצח אותנו
שתדעי... אני האיש שלך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה