11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

חנן - אל תספרו לה להורדה

חנן - אל תספרו לה - 16.08.16
תמונה

מילים: רונן חן.
לחן: טורקי.
עיבוד: תומר עג'ם.
הפקה מוזיקלית: קובי קלימון.


מילות השיר:
שוב בלילה מוצא את עצמי ליד ביתך 
מסתתר לי כדאי בחושך לראותך
שלא תדעי שהצטערתי בלכתך
והיום אני שבור 

אל תספרו לה התגעגעתי 
ואל תאמרו לה שנשברתי
שבלילות בשמה צעקתי שהיא הייתה שם איתו

כל הלילה לא ישנתי מול ביתך הסתובבתי
כמה כמה התגעגעתי שתהיי לידי 

ואת יודעת שאני עכשיו מצטער
איך ויתרתי והלכת לי לאחר
לא נתת לי אפילו זמן להתחרט 
כי ידעת שזה יקרה 

אל תספרו לה התגעגעתי 
ואל תאמרו לה שנשברתי
שבלילות בשמה צעקתי שהיא הייתה שם איתו

כל הלילה לא ישנתי מול ביתך הסתובבתי
כמה כמה התגעגעתי שתהיי לידי ..





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה