11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

שונטל - מאמי מאמי להורדה

שונטל - מאמי מאמי - 15.08.16
תמונה

מילים ולחן: ליאור מיארה ואלירן אביטל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.



מילים:

לא מחפשת פיתויים
רוצה לחיות כמו בסרטים
להתרגש מכל מילה ולהרגיש כמו נסיכה
להתרגש מכל מילה ולהרגיש כמו נסיכה

כל כך מתוק אבל לא בשבילי
מתי יבוא כבר גבר אמיתי
שיחזר ושיאהב אותי
יגרום לי אושר אמיתי

מאמי מאמי
מתי תבוא ותרגש אותי
מאמי מאמי
מתי יבוא זה שיגנוב ליבי
שכחתי כבר מה באמת היא אהבה
היכן אמצה אותה

לקום כל בוקר עם חיוך
איתך רחוק מכאן לעוף
לצעוק חזק אני שלך ולרחף רק בגללך
לצעוק חזק אני שלך ולרחף רק בגללך.

כל כך מתוק אבל לא בשבילי
מתי יבוא כבר גבר אמיתי
שיחזר ושיאהב אותי
יגרום לי אושר אמיתי

מאמי מאמי
מתי תבוא ותרגש אותי
מאמי מאמי
מתי יבוא זה שיגנוב ליבי
שכחתי כבר מה באמת היא אהבה
היכן אמצה אותה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה