11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 29 במאי 2016

שיר לוי - לא מאמין באהבה להורדה

שיר לוי - לא מאמין באהבה - 29.05.16

תמונה

מילים ולחן: דודו מתנה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שחר אזרק.



שיר לוי - לא מאמין באהבה להורדה לחץ כאן!


מילים:

איך היא מרגישה 
כבר תקופה לא נפגשנו 
לא אמרה מילה 
מסתובב ברחובות עוד קורא בשמה קורא בשמה היא אמרה שלום איך חיי הפכו 
פתאום לגיהינום הכאב חונק אותי בלילות אויי הלילות 

האם היא זוכרת איך נשבעה לי אמונים אל מול ירח 
כעיוור הלכתי אחריה מסנוור מאהבה האם היא זוכרת איך לקחה אותי קרוב אליה 
איתה חשבתי תמיד 
רק אנצח לא מאמין באהבה

אותה מרגיש כסטירה כואבת על הפנים אהבה שינתה לי את החיים את החיים 
וברחובות העיר 
אסתובב אותי איש לא יכיר
אותה אכתוב אזכור בכל שיר בכל שיר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה