11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 29 במאי 2016

דדי דדון - מתוקה מהחיים להורדה

דדי דדון - מתוקה מהחיים - 26.05.16
השיר מהתוכנית "ארץ נהדרת"




מילים: אילן שפלר, איתי רייכר, יוני כהן, אסי כהן.
לחן: יוני כהן, אסי כהן, אופיר קנר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אופיר קנר.



דדי דדון - מתוקה מהחיים להורדה לחץ כאן!

מילים:

חמש עשרים וארבע קניון איילון
קונה חולצה של זארה שראיתי בחלון
מוציא את הארנק לשלם באשראי
סליחה לי את אומרת שהיית פה לפני...
זאת אהבה, מיד אני יודע
אני זז למרות שהייתי לפניה...
תן לעבור אני נותן לה
את כל מה שאין לה
ועפים על החיים
תן לה הכל אני נותן לה
את כל מה שאין לה
מתוקה מהחיים

שש שלושים ושתיים ממשיכים לבית קפה
ציירו לך על הקצף לב, יצא להם יפה
קוראים בשם שלי ניגש לקחת לי כריך
פוגש שם ת'אחת שהייתי בול צריך
זאת אהבה, מיד אני יודע
לא כמו עם זאת שהייתי לפניה
תן לארוז אני נותן לך
שמת סכו"ם ומלח
ועפים על החיים
תן לה הכל אני נותן לה
נרד לים אומר לה
מתוקה מהחיים

שלוש תשעים במים השעון קצת התחרפן
אומר לך בוא נשחה את לא רוצה בגלל הפן
בין הגלים יש נקבה של לוקוס
אני והיא שטים לנו עד רודוס
רודוס בלאגן ברודוס
תן בקבוק של גרייגוס
מוקפים בחברים
רודוס בלגן ברודוס
רק אני ולוקוס
וחמש מאות רוסים

טיסה 351 נוחתים ב 6 בבן גוריון
שם ת'יד במכונה היום כבר לא צריך דרכון
בעוד שלוש דקות תהיה לי כאן מונית
תחביבים ים ודיאטות, הנהגת היא רונית

תן את הכתובת ונותן לה
את כל מה שאין לה
ועפים על החיים
תן לה הכל אני נותן לה
את כל מה שאין לה
מתוקה מהחיים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה