11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

ישי לוי - מבטך להורדה

ישי לוי - מבטך - 07.12.15

ישי לוי, מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית, משחרר שיר חדש מתוך אלבומו הבא, שיצא בקרוב. אחרי שהסינגל הקודם "עכשיו הוא חול" הפך ללהיט קבלו את "מבטך", בלדה מרגשת שהופכת בקולו של לוי לשיר שצפוי להיות קלאסיקה על-זמנית.
את השיר כתב מאיר גולדברג על פי סיפור חיים אמיתי של שמוליק, שהלחין את השיר יחד עם בנו רועי.
זה שיתוף פעולה ראשון בין ישי לגולדברג ונויפלד. "ביקשתי ממאיר לכתוב את הסיפור שלי כשיר. וכשראיתי את הטקסט, הבנתי מיד שאהיה חייב את ישי לוי כדי שיביא את הקול והנשמה שלו לשיר", אומר שמוליק נויפלד.
"ישי לוי זמר ענק והשיר הזה מהווה מעין גשר בין המוזיקה שלי והעולם שלו". ההפקה המוזיקלית של השיר ממשיכה את דרך 'המשקפיים של נויפלד' בשיתופי הפעולה עם זמרים שהוא אוהב, הפעם הצטרף גם נועם נויפלד בנגינת הגיטרות.
נויפלד, מהמלחינים והמפיקים המוערכים בתעשייה, מי שהלחין את 'אף אחת', 'זיקוקים', 'קול אחד' (יחד עם רועי) וזכה למעמד של אלבום זהב עם 'המשקפיים של נויפלד' . 
בימים אלה מופיע ישי בהרכב לוי חזק ביותר כשלצידו נתי לוי ובנו שיר לוי, השלושה ממלאים אולמות ומפיצים בשורה חמה במוסיקה המקומית.


תמונה

מילים: מאיר גולדברג.
לחן: שמוליק נויפלד ורועי נויפלד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שמוליק נויפלד ורועי נויפלד.



מילים:

איך אני גאה בעצמי, שבחרתי נכון 
הייתי עלול לבחור אחרת
הייתי בוכה על זה עד יומי האחרון
ו... מקווה שאת מאושרת
לפני שהיית איתי, לא ידעתי שמחה
מתוך הענן לא באה קשת
חלמתי יותר מדי, עד כ-די מבוכה
נאחז רק בתקווה שבירה נואשת
ומאז, לאן שאלך, את מציפה אותי בחום
ומבטך המחייך מאיר לי את היום
את שלי, אני כולי שלך, את טובה מכל חלום
מבטך המחייך מאיר לי את היום 
כל יום, כל יום, כל יום....

אני זוכר, מזמן אחר, רק יום אחד אפור
שמיכת עננים על שמש
פתאום הופעת, חיוך אחד, והנה קרן אור 
נוגעת ברגע, ברגש

לפני שהכרת אותי, לא ידעתי אביב
ימים אפורים פגעו בשמש
טעיתי יותר מדי עד שבאת להקשיב
מבטך המחייך נגע בי ברגש 
ומאז, לאן שאלך, את מציפה אותי בחום
ומבטך המחייך מאיר לי את היום
את שלי, אני כולי שלך, את טובה מכל חלום
מבטך המחייך מאיר לי את היום 
כל יום, כל יום, כל יום....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה