11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

שלומי סרנגה - שלומי סרנגה אלבום להורדה (בלעדי)

שלומי סרנגה - שלומי סרנגה - האלבום המלא - 03.12.15

שלומי סרנגה מוציא את אלבומו החדש - "שלומי סרנגה", ה- 10 במספר, שיוצא כחמש שנים לאחר צאת אלבומו הקודם, "לא עזבתי מעולם".
האלבום החדש - "שלומי סרנגה", מאגד בתוכו תמהיל מוזיקלי משובח ומגוון הכולל בתוכו לראשונה שירים מקוריים, שכתב והלחין סרנגה בעצמו.
בעשיית האלבום החדש, סרנגה שיתף פעולה עם שורה של מיטב היוצרים, המפיקים והמעבדים בינהם: יוסי גיספן, ברק פלדמן, מיכה שטרית, יעקב למאי, יוני בלוך, גל תורן, דודוש קלמס, מאיר עמר, איתי זילברשטיין, אהרוניקו קימיאגרוב, תמיר קליסקי, עודד גולדשמידט, שיקו חייק ועוד.
האלבום כולל בתוכו 12 רצועות בעברית וביוונית בהן: "סודות", "אלה", "לא יכול לישון", "מה היה לי", גרסת כיסוי לשירו של גדול זמרי יוון סטליוס קזנג'ידיס, שיר שכיכב במקום ה- 1 במצעד ההשמעות הארצי ברדיו, "ברחוב החמלה", שזכה להתייחסות מיוחדת ברדיו ולביקורות משבחות, "אהביני", גרסת כיסוי מפתיעה לשיר LOVE ME TENDER"" של אלביס פרסלי, "למה לא עכשיו", דואט עם הראפר טונה, שכבש את הרדיו הישראלי וכיכב בראש מצעד ההשמעות במשך 3 חודשים, "פה זה קורה לי", שכיכב אף הוא במצעד ההשמעות ברדיו ולווה בווידאו קליפ אנימציה מיוחד בבימויו של סרנגה, בו הוא נראה יחד עם להקתו בהופעה ראשונה בחלל, "סוקראטס", קאבר לשיר היווני מאירוויזיון 1979 ועוד. 
אלבום נוסף המבליט את יכולותיו של סרנגה לרגש ולשמח בו זמנית בזכות קולו העמוק!
עם יציאת האלבום יצא לרדיו סינגל ביוונית - "איזואי", שכתב סרנגה יחד עם ונגליס מינס ללחן של אילן פלד ורן שם טוב, שאחראי גם על העיבוד וההפקה המוסיקלית. 
החוברת המצורפת לאלבום כוללת דיוקן של שלומי סרנגה ורישומים של האמן יוסף קריספל.
האלבום ייצא לחנויות ב- 3 בדצמבר ושבועיים לאחר מכן, ב- 18 בדצמבר, ישיק סרנגה את האלבום במופע חגיגי לסיבוב ההופעות החדש, שיישא אף הוא את שם האלבום בזאפה הרצליה. סרנגה שכבש לאחרונה את הבמות עם המופע המצליח "שוברים צלחות", שהפך במהרה לתופעה תרבותית ייחודית בקרב הקהל, יבצע במופע החדש את מיטב להיטיו הגדולים מכל אלבומיו בעברית לצד קלאסיקות יווניות מכל הזמנים באווירה סוחפת, מרגשת ובלתי נשכחת ובליווי 7 נגנים.
שלומי סרנגה מסר בתגובה: "אני נרגש מאוד לקראת האלבום החדש. לאחר חמש שנים אינטנסיביות של עבודה באולפן, סיבוב ענק של מעל 100 הופעות ל"שוברים צלחות" והרבה אהבה מהקהל, אני מרגיש שלם עם האלבום ומקווה שכל מי שירכוש אותו ייהנה ממנו, כי מבחינתי זה מה שהכי חשוב".
שלומי סרנגה, הזמר היווני - ישראלי המצליח בישראל, חתום על קריירה עשירה בארץ ובחו"ל. 20 שנה על הבמה, עם רפרטואר עשיר ומגוון ומאחוריו אלבומים מצליחים ומכירות של למעלה מחצי מיליון עותקים.

תמונה



רשימת השירים באלבום:

01. סודות
02. אלה
03. לא יכול לישון
04. מה היה לי
05. פה זה קורה לי
06. ברחוב החמלה
07. למה לא עכשיו - עם טונה
08. אהביני
09. שמיים שחורים - עם פרוייקט 30
10. לחיות איתך
11. איזואי
12. סוקרטס







תמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה